ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών: Στις 11 Ιουνίου η ΓΣ για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου
Η Γενική Συνέλευση της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026, στις 16:00, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση
Η Γενική Συνέλευση της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026, στις 16:00, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση
Στο επίκεντρο η ΑΜΚ 1 δισ. και το επενδυτικό πλάνο 7,3 δισ., με ορόσημο το 2026 και φόντο κρίσιμες διασυνδέσεις και ρυθμιστικές αποφάσεις
Σε υψηλά επίπεδα, άνω του μισού δισ. ευρώ, διατηρήθηκαν για τρίτη συνεχή χρονιά οι επενδύσεις του ΑΔΜΗΕ για το 2025
Την Παρασκευή αποφασίστηκε η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του ΑΔΜΗΕ κατά 1 δισ. ευρώ. Στόχος η ενίσχυση του επενδυτικού του προγράμματος
Η αγορά αναμένει έως τέλη Ιανουαρίου τις αποφάσεις για την ΑΜΚ του ΑΔΜΗΕ. Διπλή αύξηση, δύο σενάρια και κρίσιμα έργα στο επίκεντρο
Ο πρωθυπουργός έστειλε σήμα προσέλκυσης νέων ξένων επενδυτών στον ΑΔΜΗΕ, όπου όμως υπάρχει ήδη ισχυρός ξένος μέτοχος, η κινεζική State Grid
Μετά την παρέλευση της προθεσμίας, οι μέτοχοι δεν θα δικαιούνται να λάβουν τα ανείσπρακτα μερίσματα. Η ανακοίνωση της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών
Το προσωρινό μέρισμα θα αρχίσει να καταβάλλεται από την Πέμπτη, 2 Οκτωβρίου 2025. Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών
Όπως ανακοίνωσε η ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, δικαιούχοι θα είναι οι εγγεγραμμένοι στο μετοχολόγιο της εταιρείας την Τρίτη 26 Αυγούστου
Ολοκληρώθηκε η διάθεση του 20% της θυγατρικής εταιρείας του ΑΔΜΗΕ «Αριάδνη Interconnection στη State Grid για 62 εκατ. ευρώ
Η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης, σύμφωνα με τον ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών. Τα θέματα που θα συζητηθούν
ΑΔΜΗΕ και Terna υπέγραψαν MoU για την ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας–Ιταλίας. Η ανακοίνωση της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών