Την ολοκλήρωση έργων αντιπλημμυρικής και αντιδιαβρωτικής θωράκισης στο Θυμάρι, ύψους 1.846.000 ευρώ, ανακοίνωσε ο δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρης Παπαχρήστου.

«Η πρώτη μας προτεραιότητα μετά την περσινή πυρκαγιά, ήταν να θωρακίσουμε την περιοχή απέναντι στους κινδύνους που δημιουργήθηκαν. Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και ιδιαίτερα τον γενικό γραμματέα Δασών κ. Σταθόπουλο, για την άμεση στήριξη και την ταχύτητα υλοποίησης του έργου», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Παπαχρήστου.

Ωστόσο, το έργο θα έχει και συνέχεια. Όπως τόνισε ο δήμαρχος Σαρωνικού, τα επόμενα βήματα έχουν δρομολογηθεί. «Έχουμε εξασφαλίσει χρηματοδότηση ύψους 3.800.000 ευρώ για δρόμους, κατασκευή φραγμάτων, ύδρευση, αστικό εξοπλισμό. Για τα πρώτα 2.000.000 ευρώ έχουμε ήδη λάβει την απόφαση ένταξης και ξεκινάμε τις διαδικασίες, με στόχο τα έργα να αρχίσουν μέσα στο καλοκαίρι», ανέφερε συγκεκριμένα.

Σχετικά με το Θυμάρι, τις αμέσως επόμενες ημέρες αναμένεται ο δήμος να παραλάβει τις νέες μπασκέτες κι έτσι μέσα στον Ιούλιο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το νέο γήπεδο μπάσκετ της περιοχής.

Διαβάστε ακόμη