Η ΟΣΥ προχωρά στην τελική φάση ανανέωσης του στόλου της στην Αττική με την προσθήκη 600 νέων οχημάτων. Ο Στέφανος Αγιάσογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε., παρουσίασε τον επιχειρησιακό σχεδιασμό στο 7th Electric Vehicles conference που διοργάνωσε η Boussias events.
Ο κ. Αγιάσογλου ανέφερε πως η ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης του προγράμματος εκσυγχρονισμού των αστικών συγκοινωνιών θα καλύψει το 100% των επιχειρησιακών και εφεδρικών αναγκών για να συμπληρώσει στη συνέχεια πως «οι διαδικασίες φτάνουν στο τέλος τους, καθώς μέσα στον επόμενο μήνα περνάμε στο τελικό στάδιο των διαδικασιών αυτών, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τις 266 γραμμές που εξυπηρετούμε σε όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής».
Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι έως το 2027 και το 2028 ο συνολικός αριθμός των νέων λεωφορείων θα προσεγγίσει τα 1.700 οχήματα, διαμορφώνοντας έναν από τους πλέον σύγχρονους στόλους αστικών συγκοινωνιών στην Ευρώπη.
Στη συνέχεια ο κ. Αγιάσογλου ανέφερε πως η ανανέωση του στόλου συνοδεύεται από μία εξίσου σημαντική αναβάθμιση των υποδομών που υποστηρίζουν τη λειτουργία των συγκοινωνιών. «Από τα δέκα αμαξοστάσια του λεκανοπεδίου, τρία εξυπηρετούσαν ήδη την ηλεκτροκίνηση, ενώ τα υπόλοιπα λειτουργούσαν για οχήματα φυσικού αερίου και θερμικά λεωφορεία. Σήμερα, μέσα από την υλοποίηση τριών μεγάλων έργων υποδομής, όλα τα αμαξοστάσια έχουν αποκτήσει δυνατότητες υποστήριξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων» γνωστοποίησε ο ίδιος για να συμπληρώσει στη συνέχεια πως «οι επενδύσεις αυτές έχουν αποδώσει συνολικά 366 θέσεις φόρτισης, επιτρέποντας την καθημερινή και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση του ηλεκτρικού στόλου. Τα λεωφορεία απαιτούν μόλις 3 έως 4 ώρες φόρτισης προκειμένου να είναι πλήρως έτοιμα για την επόμενη ημέρα λειτουργίας τους».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ ανέφερε πως δρομολογούνται και σημαντικές αλλαγές και στο δίκτυο των τρόλεϊ, μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιάρθρωσης που βασίστηκε σε εξειδικευμένη συγκοινωνιακή μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και τη συμβολή έμπειρων συγκοινωνιολόγων.
«Κεντρικό ρόλο στον νέο σχεδιασμό θα διαδραματίσουν τα σύγχρονα οχήματα τεχνολογίας IMC (In Motion Charging), τα οποία έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν εν κινήσει μέσω του εναέριου δικτύου και στη συνέχεια να κινούνται αυτόνομα εκτός δικτύου για αποστάσεις 30 έως 40 χιλιομέτρων» είπε ο ίδιος για να συμπληρώσει στη συνέχεια πως η αξιοποίηση της τεχνολογίας αυτής επιτρέπει την πλήρη αναδιάρθρωση του δικτύου, με καλύτερη εκμετάλλευση των βασικών αξόνων κυκλοφορίας και τη σταδιακή απομάκρυνση τμημάτων του εναέριου δικτύου από στενούς δρόμους και περιοχές όπου η λειτουργία του δεν είναι πλέον αποδοτική. Με τον τρόπο αυτό διατηρείται η εξυπηρέτηση των ίδιων γραμμών, με μεγαλύτερη ευελιξία, βελτιωμένη λειτουργικότητα και υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών για τους πολίτες.
«Η συνολική αυτή επένδυση σηματοδοτεί τη μετάβαση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής σε μια νέα εποχή, με έμφαση στη βιωσιμότητα, την τεχνολογική καινοτομία και την ποιοτική εξυπηρέτηση των επιβατών» κατέληξε ο ίδιος.
Διαβάστε ακόμη
