Να γίνει 24ωρη η λειτουργία του Μετρό κάθε Σάββατο ζητά ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης. Ειδικότερα, μελέτη βιωσιμότητας από τη ΣΤΑΣΥ για 24ωρη λειτουργία του Μετρό τα Σάββατα έχει ζητήσει εδώ και 4 εβδομάδες ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, όπως αποκάλυψε ο ίδιος στο πλαίσιο των αντιδράσεων για την πρότασή του σχετικά με χαμηλότερο κόμιστρο στα ταξί Παρασκευή-Σάββατο προκειμένου να μεταφέρουν όσους έχουν κάνει υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Σε συνέντευξη του στο ΟΡΕΝ, ο κος Κυρανάκης είπε ότι έχει ζητηθεί και για τη λειτουργία του Τραμ τους καλοκαιρινούς μήνες στην Παραλιακή. Αποκάλυψε, επίσης, ότι προωθείται η δημιουργία ταμείου από τις ψηφιακές κλήσεις που θα βεβαιώνονται από τις κάμερες που θα εγκατασταθούν με τα έσοδα που θα προκύψουν να κατευθύνονται σε μέτρα οδικής ασφάλειας.
Η πρόταση για φθηνότερα ταξί το τριήμερο Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή έγινε σε τηλεοπτική συνέντευξη του Κωνσταντίνου Κυρανάκη το περασμένο Σάββατο. Ειδικότερα, ο αναπληρωτής υπουργός έριξε στο τραπέζι ένα σχέδιο που ενδέχεται να μειώσει δραστικά τα τροχαία ατυχήματα λόγω μέθης – και ταυτόχρονα να δώσει μια οικονομική ανάσα στους πολίτες. Τα στοιχεία είναι ενδεικτικά του προβλήματος. Μόνο τον Απρίλιο, στην Αττική καταγράφηκαν 712 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος. Η πρόταση του υπουργείου προβλέπει η μείωση στο κόμιστρο να ξεκινά από το βράδυ της Παρασκευής και να καλύπτει όλο το τριήμερο, όπου παρατηρείται αυξημένη νυχτερινή έξοδος και κατανάλωση αλκοόλ.
Κυρανάκης: Δεν γίνεται οι φορολογούμενοι να πληρώνουν τους παραβάτες
Στο πλαίσιο αυτό είπε ότι σωστά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε ότι δεν μπορεί οι φορολογούμενοι να πληρώνουν τους παραβάτες.
Αναρωτήθηκε, μάλιστα, «τα σοβαρά περιστατικά από τροχαία δεν πληρώνονται από τους φορολογούμενους;» προσθέτοντας ότι με έναν πρόχειρο υπολογισμό που έκανε, κάθε τέτοιο βαρύ περιστατικό κοστίζει 30.000 ευρώ.
Ειδικά, δε, για τις αντιδράσεις για την πρόταση που έκανε για το χαμηλό κόμιστρο είπε για «όσους γέλασαν, το γέλιο θα τους κοπεί αν κάνουν μια επίσκεψη στα επείγοντα. Αν ρωτήσουν τους χειρουργούς, αν δουν τα στατιστικά για τους περισσότερους θανάτους από τροχαία τη νύχτα σε σχέση με την ημέρα».
«Το τελευταίο που πρέπει να κάνει κάποιος από τη θέση του υπουργού Μεταφορών, είναι να μείνει άπραγος» κατέληξε ο κ. Κυρανάκης.
Διαβάστε ακόμη