Στην εβδομάδα που πέρασε αναφέρθηκε με ανάρτησή του στα social media ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου. Κατά τη διάρκεια αυτής, ο υπουργός πραγματοποίησε αυτοψία στις νέες υποδομές της λίμνης Υλίκης, υπέγραψε τη χρηματοδότηση έργων για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννιά νησιά, βρέθηκε στο χρηματιστήριο Euronext με αφορμή την ΑΜΚ της ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, ενώ συμμετείχε και στο Συμβούλιο Υπουργών της ΕΕ.
«Μια εβδομάδα με ουσιαστικές δράσεις και για το περιβάλλον και για την ενέργεια. Με σχέδιο, συνέπεια και ισχυρή παρουσία, εργαζόμαστε για μια Ελλάδα πιο ανθεκτική, πιο ασφαλή και με ισχυρή φωνή στην Ευρώπη», δήλωσε στην ανάρτησή του.
