Ο ζωντανός χάρτης του H2 Mobility δείχνει ότι αρκετοί φορείς εκμετάλλευσης, συμπεριλαμβανομένων των Shell και OMV, θα κλείσουν μόνιμα τουλάχιστον τρία πρατήρια υδρογόνου σε όλη τη Γερμανία τους επόμενους μήνες. Η Shell θα θέσει εκτός λειτουργίας το πρατήριο της στην πόλη Wuppertal την 1η Απριλίου, ενώ η OMV θα κάνει το ίδιο για το πρατήριο της στο Derching στις 31 Μαΐου. Επιπλέον, το πρατήριο στο Koblenz, το μοναδικό στη Ρηνανία-Παλατινάτο, θα κλείσει την 1η Απριλίου, σύμφωνα με την H2 Mobility, μια εταιρεία έργου που ιδρύθηκε το 2015 από τις Air Liquide, Daimler, OMV, Linde, Shell και TotalEnergies.

Η αγορά υδρογόνου παγκοσμίως

Σύμφωνα με το περιοδικό pv, η Nikola Corp. παρουσίασε τον πρώτο εμπορικό σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Αλμπέρτα, στο Blackjacks Roadhouse, κατά μήκος του Highway 2, ο οποίος αποτελεί διάδρομο μεταφορών που συνδέει τα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα της καναδικής επαρχίας – το Έντμοντον και το Κάλγκαρι.

Η Automobile Club de l’Ouest δήλωσε ότι διάφορα πρωτότυπα του διαγωνισμού υδρογόνου, που χρησιμοποιούν κυψέλες καυσίμου και κινητήρες καύσης υδρογόνου, θα συμμετέχουν σε έναν διαγωνισμό μηδενικών εκπομπών στις 15 Ιουνίου στο Λε Μαν της Γαλλίας.

Η Ferrari κατέθεσε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Η περίληψη περιγράφει ένα όχημα εξοπλισμένο με δύο μπροστινούς τροχούς και δύο πίσω κινητήριους τροχούς, που τροφοδοτείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που λειτουργεί με υδρογόνο. Διαθέτει πολλαπλούς κυλίνδρους με έμβολα που ολισθαίνουν στο εσωτερικό τους, έναν άξονα κίνησης που συνδέεται με τα έμβολα και είναι τοποθετημένος κατά μήκος κεντρικά ή στο πίσω μέρος. Περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που συνδέει τον άξονα μετάδοσης κίνησης του κινητήρα με τους πίσω κινητήριους τροχούς, μαζί με δύο δεξαμενές που βρίσκονται δίπλα στο μπλοκ του κινητήρα σε αντίθετες πλευρές.

Η Stahl-Holding-Saar (SHS) προκήρυξε κλειστό διαγωνισμό για την προμήθεια έως και 50.000 τόνων τοπικά παραγόμενου πράσινου υδρογόνου για τα εργοστάσιά της Dillinger και Saarstahl στο Saarland της Γερμανίας. Τα εργοστάσια θα παράγουν έως και 3,5 εκατομμύρια τόνους πράσινου χάλυβα ετησίως από το 2027-28.

Η ιαπωνική κυβέρνηση σχεδιάζει να υποστηρίξει την ανάπτυξη αεροπορικών λύσεων χαμηλών εκπομπών άνθρακα, συμπεριλαμβανομένων των κινητήρων καύσης υδρογόνου, αναφέρει το Nikkei. Ο Kazuchika Iwata, υφυπουργός Οικονομίας της Ιαπωνίας, δήλωσε στο X (πρώην Twitter) ότι η πρωτοβουλία περιλαμβάνει μια ισχυρή συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας στοχεύουν να επενδύσουν 5 τρισεκατομμύρια JPY (33 δισεκατομμύρια δολάρια) για να κάνουν το ντεμπούτο τους οι αεροπορικές λύσεις μέχρι το 2035 περίπου.