Το Ιράκ θα αναγκαστεί να εξετάσει όλες τις διαθέσιμες επιλογές εάν η ποσόστωσή του στον ΟΠΕΚ δεν αυξηθεί σημαντικά, δήλωσε την Πέμπτη στο Reuters ένας υψηλόβαθμος αξιωματούχος του ιρακινού υπουργείου Πετρελαίου.

Άλλες πηγές ανέφεραν στο Reuters ότι ιρακινοί αξιωματούχοι είχαν εξετάσει το ενδεχόμενο να αποχωρήσουν από τον ΟΠΕΚ, αλλά το τρέχον σχέδιο είναι να παραμείνουν μέλη και να επιδιώξουν υψηλότερη ποσόστωση.

Η προοπτική να εξετάσει το Ιράκ την αποχώρησή του από τον ΟΠΕΚ θα αποτελούσε ένα ακόμη πλήγμα για τον οργανισμό, μετά την αποχώρηση των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων φέτος. Το Ιράκ είναι ένα από τα πέντε ιδρυτικά μέλη, ενώ ο οργανισμός ιδρύθηκε στην πρωτεύουσα του Ιράκ.

Ο ΟΠΕΚ δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλιο.

Το Ιράκ αντιμετωπίζει μια σοβαρή οικονομική κρίση λόγω του πολέμου με το Ιράν και η σημαντική αύξηση της ποσόστωσής του στον ΟΠΕΚ είναι επιτακτική ανάγκη και πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη μέγιστη σοβαρότητα, δήλωσε στο Reuters ιρακινή επίσημη πηγή.

Ο ΟΠΕΚ+ αποτελείται από τον Οργανισμό Χωρών Εξαγωγέων Πετρελαίου και συμμαχικούς παραγωγούς, συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας.

Διαβάστε ακόμη