Ο Simon Kim, ιδρυτής της Gracious Hospitality Management και δημιουργός μερικών από τα πιο περιζήτητα εστιατόρια στις ΗΠΑ, εγκαινίασε μια νέα, εντυπωσιακά δημοφιλή γαστρονομική πρόταση στη Νέα Υόρκη με την ονομασία Coqodaq, την οποία περιγράφει ως «καθεδρικό ναό του τηγανητού κοτόπουλου». Το εστιατόριο συνδυάζει κορεάτικες γεύσεις, αμερικανική κουζίνα και ένα ισχυρό μήνυμα βιωσιμότητας – μια σπάνια τριπλέτα που έχει προκαλέσει πάνω από 1.000 κρατήσεις κάθε βράδυ, με ιδιαίτερη απήχηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως για τα φιλέτα κοτόπουλου με χαβιάρι και την πλούσια λίστα σαμπάνιας, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.
Παρά την πολυτελή εικόνα της, η Kim είναι αποφασισμένη να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την περιβαλλοντικά υπεύθυνη εστίαση. Το Coqodaq χρησιμοποιεί κοτόπουλο που προέρχεται από αναγεννητικές φάρμες Amish στην Πενσυλβάνια και καλλιεργημένο λάδι από την Zero Acre Farms, το οποίο μειώνει σημαντικά τις εκπομπές ρύπων, τη χρήση γης και την κατανάλωση νερού σε σύγκριση με τα παραδοσιακά σπορέλαια. Σύμφωνα με την Kim, το λάδι έχει περίπου το 10% του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των τυπικών εναλλακτικών λύσεων.
Ο Kim θεωρεί πως τα εστιατόρια αποτελούν ιδανικούς χώρους για να περάσουν τέτοιου είδους μηνύματα, καθώς οι καταναλωτές είναι πιο ανοιχτοί σε τέτοιες σκέψεις όταν απολαμβάνουν ένα γεύμα και ενημερώνονται από το προσωπικό. Αν και η προβολή του περιβαλλοντικού οφέλους είναι πρόκληση, ο ίδιος πιστεύει πως σταδιακά το μήνυμα περνάει – όπως και με τις πληροφορίες στο πίσω μέρος ενός κουτιού δημητριακών: η επαναλαμβανόμενη έκθεση λειτουργεί.
Οικονομικά, το Coqodaq προβλέπεται να φέρει έσοδα 20 εκατομμυρίων δολαρίων το 2025, παρά το υψηλό λειτουργικό κόστος. Παράλληλα, ο Kim συνεχίζει να αναζητά λύσεις για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του μοσχαρίσιου κρέατος στα εστιατόρια Cote, δοκιμάζοντας μεταξύ άλλων βοδινό από αγελάδες γαλακτοπαραγωγής και τεχνικές μείωσης των εκπομπών μεθανίου.
Διαβάστε ακόμη