Η ελληνική αγορά ηλεκτρισμού διανύει μία περίοδο έντονων ανακατατάξεων κατά την οποία, όπως αναφέρουν παράγοντες του κλάδου, «ο ανταγωνισμός δεν παίζεται πια μόνο στη χρέωση ανά κιλοβατώρα». Μετά από χρόνια όπου οι καταναλωτές εστίαζαν σχεδόν αποκλειστικά στη χαμηλότερη τιμή, οι πάροχοι ενέργειας καλούνται σήμερα να διαφοροποιηθούν με νέα προϊόντα, σταθερότητα, υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και προγράμματα επιβράβευσης. Όπως σημειώνουν ειδικοί, οι καταναλωτές αναζητούν εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και πιο ολοκληρωμένες λύσεις. Ενδεικτικό είναι ότι τα loyalty schemes, οι έξυπνες εφαρμογές, οι συνδυαστικές προσφορές και οι συνεργασίες με εταιρείες λιανικής, τράπεζες ή αεροπορικές καθώς και οι πράσινες υπηρεσίες μπαίνουν δυναμικά στο προσκήνιο. Η τιμή θα συνεχίσει να μετρά, αλλά η εμπειρία πελάτη είναι αυτή που θα κρατήσει τον καταναλωτή σημειώνουν στελέχη της αγοράς.

Όπως ανέφερε ο B2C Director της Protergia κ. Αθανάσιος Δόσης μιλώντας σε εκδήλωση του kariera.gr, «κάθε μήνα αναθεωρούμε το business plan μας. Έχουμε μια βασική στρατηγική κατεύθυνση, αλλά κάθε μήνα τα στελέχη μας συγκεντρώνονται για δύο ημέρες ώστε να αποκωδικοποιήσουν τις εξελίξεις που μεταβάλλονται καθημερινά. Αναγκαζόμαστε να προσαρμοζόμαστε διαρκώς και να κάνουμε τακτικές κινήσεις με μηνιαίο ρυθμό».

Μιλώντας, δε, για το πώς οι νέες τεχνολογίες μπορούν να επηρεάσουν τον ανταγωνισμό σημείωσε πως η εταιρεία αξιοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη και big data δημιούργησε το πρόγραμμα νέας γενιάς “Picasso”. «Όπως λέμε, δεν χρειάζεται πλέον να καταγράφεις τις χρεώσεις – χωρίς καμία ανησυχία πληρώνεις ένα σταθερό ποσό λογαριασμού κι εμείς αναλαμβάνουμε την εκκαθάριση. Αυτό είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς η τεχνολογία μπορεί να ενισχύσει τον ανταγωνισμό», υπογράμμισε.

Χαρακτηριστική ήταν και η σχετική τοποθέτηση του κ. Γιώργου Παλαιολόγου, Διευθυντή Πωλήσεων της Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας μιλώντας σε εκδήλωση της ΔΕΠΑ Εμπορίας στο πλαίσιο της φετινής ΔΕΘ όπου επισήμανε ότι οι καταναλωτές ζητούν ολοκληρωμένα προϊόντα, καινοτόμες υπηρεσίες και ποιοτική εξυπηρέτηση. Όπως σημείωσε, ο καταναλωτής σήμερα δεν μένει μόνο στην τιμή αλλά ζητά διαφάνεια, ευελιξία, καλή εξυπηρέτηση και ολοκληρωμένες ενεργειακές λύσεις. Στο πλαίσιο αυτό, έχει στηριχτεί και η στρατηγική της εταιρείας που αναπτύσσεται σε τρεις πυλώνες: συνδυαστικά προϊόντα φυσικού αερίου και ρεύματος με ευέλικτα πακέτα, καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες και ισχυρή εμπειρία πελάτη με 24ωρη εξυπηρέτηση και loyalty schemes.

Ειδική αναφορά έκανε στο οκτάμηνο προϊόν στις αρχές του 2024, που όπως σημείωσε διευκόλυνε την ομαλή μετάβαση των πελατών στο νέο περιβάλλον της αγοράς αλλά και στο σταθερό μπλε προϊόν που για πρώτη φορά δίνει έκπτωση στους πελάτες για εξοικονόμηση ενέργειας. Επιπρόσθετα, η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες επενδύοντας στην «έξυπνη διαχείριση σπιτιού» και στην ενεργειακή αποδοτικότητα ενώ έχει αναπτύξει πλατφόρμα για ανάλυση λογαριασμών, που βοηθάει τον πελάτη να κατανοεί και να ελέγχει την κατανάλωση και προσφέρει χρηματοδοτικά προγράμματα για εσωτερικές εγκαταστάσεις θέρμανσης και αυτονομίας, με 18 άτοκες δόσεις απευθείας μέσω λογαριασμού ενώ προσφέρει πολλές επιλογές για την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Στον τομέα του ρεύματος, το Maxi Home Energy Save προσφέρει σταθερή τιμή από 0,084 €/kWh και επιβράβευση για χαμηλή κατανάλωση, ενώ παράλληλα εντάσσεται στο Bonus, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν και να εξαργυρώνουν πόντους. Το MAXI Home 10 λειτουργεί ως κυμαινόμενο προϊόν με έκπτωση συνέπειας, ενώ το MAXI Home 150 προσφέρει τιμή 0,099 €/kWh σταθερά για ένα χρόνο, για τις πρώτες 150 κιλοβατώρες κάθε μήνα.

Στο φυσικό αέριο, το Gas Home Fixed δίνει σταθερή χρέωση 0,037 €/kWh για δώδεκα μήνες, ενώ συνδυάζεται με προνόμια τύπου double play, ιδιαίτερα όταν ο πελάτης έχει ταυτόχρονα και ρεύμα. Από την άλλη, το Οικιακό Πλήρες Extra κινείται ως κυμαινόμενο πρόγραμμα, με 20% χαμηλότερη τιμή σε σχέση με παλαιότερες επιλογές, στοχεύοντας κυρίως όσους θέλουν μεγαλύτερη ευελιξία.

Κοινός παρονομαστής σε όλα τα προϊόντα είναι το Alpha Bank Bonus. Μέσα από αυτό, κάθε πληρωμή λογαριασμού με κάρτες της Alpha Bank επιστρέφει πόντους – έως 8 πόντους ανά ευρώ για τις premium κάρτες και 4 πόντους ανά ευρώ για τις υπόλοιπες. Οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν είτε για μείωση λογαριασμών ενέργειας είτε σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, ενώ πρόσθετα οφέλη, όπως μηδενική εγγύηση ή επιπλέον εκπτώσεις, προκύπτουν όταν οι πληρωμές γίνονται μέσω πάγιας εντολής.

Οι στρατηγικές των παρόχων ενέργειας

ΔΕΗ: Μεγάλο loyalty οικοσύστημα

Η ΔΕΗ επενδύει σε μια νέα πελατοκεντρική φιλοσοφία, με δύο ξεχωριστά προγράμματα επιβράβευσης: το ΔΕΗ myRewards Coupons, με εκπτώσεις και προσφορές σε συνεργασία με κορυφαία brands της αγοράς, και το ΔΕΗ myRewards Miles, που συνδέει για πρώτη φορά την ενέργεια με τον κόσμο του αεροπορικού ταξιδιού μέσω του προγράμματος Miles+Bonus της AEGEAN. Πιο αναλυτικά:

  • Το πρόγραμμα ΔΕΗ myRewards Coupons δίνει στους πελάτες της εταιρείας πρόσβαση σε εκπτώσεις και προσφορές σε εισιτήρια, προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα από συνεργασίες με γνωστά brands. Στην ενότητα ΔΕΗ myRewards στο νέο myΔΕΗ, οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να βρουν δωρεάν και να αποκτήσουν κουπόνια για φαγητό και καφέ, αποδράσεις, προσφορές για παιδιά, αγορές, εκπαίδευση, υγεία και ευεξία, τεχνολογία, αυτοκίνητο και υπηρεσίες. Οι προσφορές ανανεώνονται συνεχώς, με χαρακτηριστικά παραδείγματα που «τρέχουν» τώρα τους 9 μήνες δωρεάν στο ANT1+ Family & Sports, έκπτωση 2 € την εβδομάδα στα Coffee Island, 20 € στον Κωτσόβολο και 20% στο ΔΙΑΦΑΝΟ. Παράλληλα, υπάρχουν και πιο στοχευμένες ενέργειες, όπως το κουπόνι αξίας 50 € για φοιτητές στο πρόγραμμα ΔΕΗ myHome 4Students, ή η δωρεάν χρήση της πλατφόρμας Jukebooks για 45 ημέρες.
  • Επιπρόσθετα, η εταιρεία σε συνεργασία με την AEGEAN, παρέχει την υπηρεσία επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Miles, δίνοντας στους πελάτες της τη δυνατότητα να συνδέσουν τον λογαριασμό ρεύματος με το πρόγραμμα Miles+Bonus. Η λειτουργία του συστήματος είναι απλή: οι πελάτες συνδέουν τον Miles+Bonus λογαριασμό τους με το προφίλ τους στο myΔΕΗ και κερδίζουν μίλια μέσα από καθημερινές ενέργειες. Η αγορά προϊόντων ρεύματος, η πρώτη είσοδος στην εφαρμογή myΔΕΗ, η ενεργοποίηση πάγιας εντολής ή η συμπλήρωση στοιχείων στο ψηφιακό εργαλείο myEnergy Coach αποφέρουν διαφορετικό αριθμό μιλίων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το πρόγραμμα ΔΕΗ myHome 4Students, το οποίο ανταμείβει με 2.000 μίλια τόσο κατά την πρώτη ενεργοποίηση όσο και σε κάθε ανανέωση συμβολαίου.

Protergia: Πώς συνδυάζει σταθερότητα και ευελιξία

Η Protergia ακολουθεί μια στρατηγική που συνδυάζει την ασφάλεια των σταθερών τιμολογίων με την ευελιξία νέων μορφών πληρωμής, καλύπτοντας διαφορετικά προφίλ καταναλωτών με στοχευμένα προγράμματα. Πέρα από το Picasso, προσφέρει παραδοσιακά μπλε προϊόντα όπως τα Value Special και Value Secure 12M καθώς και το Value Swift OnTime που είναι κυμαινόμενο πρόγραμμα με ανταγωνιστικές χρεώσεις για πιο ευέλικτους καταναλωτές.

Η Protergia προσφέρει επίσης το Value Power+Gas, ένα συνδυαστικό πακέτο ρεύματος και φυσικού αερίου που παρέχει σταθερότητα και οικονομία για ένα έτος. Στο φυσικό αέριο, η χρέωση είναι 0,0399€/kWh με πάγιο 9,90€, ενώ για το καλοκαίρι δίνει δώρο τρία πάγια. Μέσω της εφαρμογής Protergia App, οι πελάτες μπορούν να προσκαλέσουν φίλους και να κερδίσουν έκπτωση 50€ στον επόμενο λογαριασμό, ενώ ο φίλος που προσκαλείται λαμβάνει επίσης 50€ έκπτωση, με κάθε πελάτη να μπορεί να συστήσει έως 10 φίλους.

ΗΡΩΝ: Ενέργεια με επιστροφή & πράσινες επιλογές

Η εταιρεία διαφοροποιείται στην αγορά μέσα από συνδυαστικά και «πράσινα» προϊόντα, προσφέροντας λύσεις που ενισχύουν τόσο την οικονομία του πελάτη όσο και τη μετάβαση σε καθαρή ενέργεια. Στα προγράμματα φυσικού αερίου Gas Max Home και Gas Pass Home παρέχονται επιπλέον εκπτώσεις όταν συνδυάζονται με ρεύμα, ενώ υπάρχει δυνατότητα επιστροφής εγγύησης μέσω πάγιας εντολής. Το πρόγραμμα HERON EN.A εστιάζει στην αυτόνομη παραγωγή πράσινης ενέργειας από ΑΠΕ, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να μειώσουν έως και στο μηδέν το κόστος ρεύματός τους, συνδέοντας έτσι την επιβράβευση με την ενεργειακή μετάβαση.

Στον τομέα της ηλεκτρικής ενέργειας, η εταιρεία προσφέρει ποικιλία προγραμμάτων προσαρμοσμένων στις ανάγκες των πελατών. Η εγγραφή μέσω e-contract για ηλεκτρική ενέργεια, φυσικό αέριο ή και τα δύο συνοδεύεται από 50€ δώρο για κάθε παροχή, που πιστώνεται στον πρώτο λογαριασμό. Στον τομέα του φυσικού αερίου, το πρόγραμμα ΗΡΩΝ GAS PASS HOME παρέχει επιδότηση 150€ για το χειμώνα και δωρεάν το 20% της μηνιαίας κατανάλωσης, ενώ μετά από 9 μήνες παραμονής δίνεται επιπλέον 5% έκπτωση.

Επιπρόσθετα, η εταιρεία προσφέρει προγράμματα επιβράβευσης και προνόμια συνεργασιών: Μέσω του ΗΡΩΝ YELLOW FREE HOME επιτρέπει την πληρωμή μόνο για την καταναλισκόμενη ενέργεια, χωρίς πάγιο και χωρίς χρονική δέσμευση, ενώ παρέχεται 5% έκπτωση κάθε μήνα μετά από 9 μήνες. Το ΗΡΩΝ PROTECT HOME προσφέρει 5% έκπτωση χωρίς προϋποθέσεις και δεσμεύσεις, και το ΗΡΩΝ YELLOW PLUS HOME περιλαμβάνει δωρεάν κατανάλωση 30 kWh μηνιαίως, χωρίς δεσμεύσεις, καθώς και μηδενική εγγύηση/προκαταβολή με την ενεργοποίηση πάγιας εντολής. Με το Πρόγραμμα Επιβράβευσης yellow της Τράπεζας Πειραιώς η εξόφληση του λογαριασμού μέσω της πλατφόρμας myΗΡΩΝ επιτρέπει στους χρήστες να κερδίσουν 10 yellows για κάθε 1€ συναλλαγής με πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες της Τράπεζας Πειραιώς που συμμετέχουν και 5 yellows για κάθε 1€ με χρεωστικές κάρτες. Οι yellows μπορούν να εξαργυρωθούν για μείωση του λογαριασμού ή να μετατραπούν σε δωροεπιταγές yellow αξίας 50€, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο app ή στα καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς.

Ακόμη, μέσα από συνεργασίες, οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από πρόσθετες εκπτώσεις και προνόμια: Σε συνεργασία με την Allianz και το πρόγραμμα «Ασφαλιστικός Γονέας», κάθε πελάτης που πραγματοποιεί αγορές από συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και πληρώνει μέσω της κάρτας Ασφαλιστικός Γονέας εξασφαλίζει έκπτωση στο λογαριασμό ρεύματος και στα ασφάλιστρά του. Παράλληλα, σε συνεργασία με το BOTILIA.GR προσφέρονται 10% έκπτωση σε βραβευμένα κρασιά από όλο τον κόσμο και δυνατότητα απόκτησης του συστήματος ασφάλειας G4S iTOS με μειωμένο τέλος ενεργοποίησης 49€ αντί 149€, καθώς και βασικό εξοπλισμό από 19,50€/μήνα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Elpedison: Διπλή ενέργεια & ViBES

Η Elpedison προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα συνδυαστικών προγραμμάτων ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου, σχεδιασμένων να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, με έμφαση στις εκπτώσεις, τα πρόσθετα οφέλη και την επιβράβευση. Στο επίκεντρο βρίσκονται τα συνδυαστικά πακέτα όπως το Double Energy Home Win, που ενώνει παροχή ρεύματος και φυσικού αερίου, προσφέροντας στους πελάτες επιπλέον έκπτωση 10% στη χρέωση προμήθειας φυσικού αερίου. Στο ίδιο πνεύμα, το πρόγραμμα GasHome Win, αν και αφορά αποκλειστικά το φυσικό αέριο, μπορεί να συνδυαστεί με το Double Energy Home Win, ώστε ο πελάτης να επωφεληθεί από την ίδια έκπτωση. Το πρόγραμμα Double Energy Home Bright 12M Next «κλειδώνει» τις τιμές για διάστημα 12 μηνών, παρέχοντας 10% έκπτωση στη χρέωση προμήθειας, χαμηλή σταθερή τιμή στο φυσικό αέριο χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής και δωρεάν πάγιο για έναν χρόνο. Από την άλλη, με το Double Energy Home Smart μπορεί κανείς να συνδυάσει ρεύμα και αέριο ενώ συνοδεύεται και από δώρο 100 ευρώ στο φυσικό αέριο ως επιπλέον κίνητρο.

Πέρα από τα τιμολογιακά προγράμματα, η Elpedison δίνει βαρύτητα και στην επιβράβευση. Μέσα από το πρόγραμμα ViBES, οι πελάτες συγκεντρώνουν πόντους με κάθε συναλλαγή, τους οποίους μπορούν να εξαργυρώσουν είτε σε εκπτώσεις στους λογαριασμούς τους είτε σε άλλες συνεργαζόμενες υπηρεσίες. Παράλληλα, συνεργάζεται με το πρόγραμμα €πιστροφή της Eurobank, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες που εξοφλούν τους λογαριασμούς τους με κάρτες Eurobank να κερδίζουν ευρώ €πιστροφή. Η Elpedison συμμετέχει επίσης στο πρόγραμμα επιβράβευσης Go For More της Εθνικής Τράπεζας, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να έχουν οφέλη με κάθε εξόφληση λογαριασμού ρεύματος ή φυσικού αερίου. Συγκεκριμένα, οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα της Εθνικής επιστρέφουν 5% της αξίας του λογαριασμού σε πόντους Go For More, ενώ οι πληρωμές με χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα επιστρέφουν 1%. Η επιβράβευση αφορά το σύνολο του λογαριασμού, περιλαμβάνοντας και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις, ενώ η απόδοση των πόντων πραγματοποιείται μέσα σε 15 εργάσιμες ημέρες.

Στο επίπεδο των πρόσθετων υπηρεσιών, ξεχωρίζει η HomeRepair και BusinessRepair που προσφέρει επείγουσα τεχνική βοήθεια 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο καλύπτοντας μια σειρά από έκτακτες ζημιές ή βλάβες. Η HomeRepair καλύπτει το κόστος μετακίνησης τεχνικού, εργασίας και υλικών μέχρι 100€ ανά επίσκεψη, ενώ παρέχει δυνατότητα επίσκεψης έως 2 φορές ανά ειδικότητα και έως 5 φορές συνολικά τον χρόνο, με πανελλαδική κάλυψη. Η υπηρεσία αφορά νέους πελάτες που συνάπτουν σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος ή φυσικού αερίου με την Elpedison και παρέχεται σε συνεργασία με την Eurolife FFH.

NRG: Ευελιξία & εκπτώσεις διάρκειας

Η nrg απευθύνεται τόσο σε νοικοκυριά όσο και σε επαγγελματίες, προσφέροντας λύσεις ενέργειας με έμφαση στη συνέπεια, την επιβράβευση και την ευελιξία. Μέσα από το πρόγραμμα nrg CONNECT, οι καταναλωτές μπορούν να ενοποιήσουν οικιακές και επαγγελματικές παροχές χωρίς τέλος αποχώρησης, ενώ τα προγράμματα Electricity 4U (με έκπτωση 35% για σπίτια) και Electricity 4Business1 (με έκπτωση 30% για επιχειρήσεις) εξασφαλίζουν προνομιακές χρεώσεις που «κλειδώνουν» για δύο χρόνια.

Η φιλοσοφία TOTAL nrg 4ALL ενισχύει τα οφέλη όσο περισσότερες υπηρεσίες συνδυάζει ο πελάτης. Το πρόγραμμα καλύπτει τις ανάγκες ενός σύγχρονου νοικοκυριού, παρέχοντας ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο με ανταγωνιστικές χρεώσεις και έκπτωση έως 60% στο περιθώριο προμήθειας στο φυσικό αέριο. Ταυτόχρονα προσφέρει δωροκάρτες συνολικής αξίας έως 85 ευρώ, με My market δωροεπιταγές έως 60 ευρώ στα προγράμματα ρεύματος nrg @ cost+ ή nrg prime 4U, καθώς και Shell δωροκάρτες αξίας 25 ευρώ μέσω του προγράμματος φυσικού αερίου nrg adapt GAS. Προβλέπει επίσης εκπτώσεις στο φυσικό αέριο, εκπτώσεις παγίου για όσους χρησιμοποιούν e-bill ή πάγια εντολή, αλλά και μηδενική εγγύηση με πάγια εντολή. Εναλλακτικά, οι πελάτες μπορούν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus Time, με επιστροφή έως 30% της εγγύησης σε δύο εξάμηνα.

Το nrg fixed on time advanced promo προσφέρει χαμηλότερη τιμή ρεύματος για τους τρεις πρώτους μήνες, χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής και με σταθερή χρέωση για έναν ολόκληρο χρόνο. Το πρόγραμμα συνοδεύεται από έκπτωση συνέπειας για κάθε εμπρόθεσμη πληρωμή, μηδενική εγγύηση με πάγια εντολή και σημαντικές εκπτώσεις στο φυσικό αέριο όταν συνδυάζεται με παροχή ρεύματος. Σε περίπτωση μη χρήσης πάγιας εντολής, το πρόγραμμα συμμετέχει επίσης στο Bonus Time, επιστρέφοντας έως και 30% της εγγύησης: 20% μετά το πρώτο εξάμηνο και επιπλέον 10% μετά το δεύτερο.

Επιπλέον, μέσω της συνεργασίας με το Shell GO+, οι πελάτες συγκεντρώνουν πόντους με κάθε λογαριασμό φυσικού αερίου και ακόμη περισσότερους πόντους όταν συνδυάζουν ρεύμα και αέριο που μπορούν να εξαργυρωθούν σε καύσιμα και προϊόντα Shell, ενώ η διαδικασία εγγραφής είναι απλή, με χρήση της κάρτας Shell GO+.

ZeniΘ: Dual Energy με έμφαση στην ασφάλεια

Η ZeniΘ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις συνδυαστικές προτάσεις ρεύματος και φυσικού αερίου, παρουσιάζοντας το Dual Energy που προσφέρει ηλεκτρικό ρεύμα με χρέωση 0,088 €/kWh και 55% έκπτωση συνέπειας, ενώ στο φυσικό αέριο η χρέωση διαμορφώνεται στα 0,031 €/kWh, με τρία πάγια δωρεάν. Παράλληλα, συνοδεύεται από σημαντικά προνόμια, όπως δωρεάν οικογενειακή κάρτα υγείας, μηδενική εγγύηση για όσους επιλέγουν πάγια εντολή, αλλά και συμβόλαιο διάρκειας 12 μηνών χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής.

Στις προσφορές της εταιρείας εντάσσονται και τα προγράμματα Power Home Secure 5.0, που παρέχει 55% έκπτωση συνέπειας, και Gas Home Secure 2.0, το οποίο συνοδεύεται από τρία πάγια δώρο. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα συνδυασμού των δύο, μέσω του Power Home Secure 5.0 & Gas Home Secure 2.0, για ακόμη περισσότερα οφέλη.

Ένα από τα πιο ξεχωριστά προνόμια που παρέχει η ZeniΘ είναι η οικογενειακή κάρτα υγείας Ευ Ζην, η οποία διατίθεται εντελώς δωρεάν στους πελάτες της και προσφέρει δωρεάν check-up και διαγνωστικές εξετάσεις για όλα τα μέλη της οικογένειας, καθώς και πρόσβαση σε ένα δίκτυο 3.000 παρόχων υγείας σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Θεσσαλία και άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, με δωρεάν ή προνομιακές τιμές.

Πέρα από τις ενεργειακές λύσεις, η εταιρεία επιβραβεύει τους πελάτες της μέσα από δράσεις όπως ο διαγωνισμός Elevate Your Home II, ο οποίος δίνει τη δυνατότητα σε τρεις τυχερούς κάθε μήνα να κερδίσουν κουπόνια συνολικής αξίας 15.000 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικών συσκευών. Οι δωροεπιταγές μπορούν να εξαργυρωθούν στα καταστήματα Πλαίσιο και αφορούν λευκές συσκευές καθώς και συσκευές ψύξης/θέρμανσης, καλύπτοντας παράλληλα το κόστος μεταφοράς, τοποθέτησης και την επέκταση εγγύησης.

Διαβάστε ακόμη