Νέο σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) υιοθέτησε ο ΗΡΩΝ προκειμένου να αντιμετωπίσει λειτουργικές προκλήσεις και να υποστηρίξει την αυξανόμενη βάση πελατών του και τις πολύπλοκες διαδρομές πολλαπλών καναλιών. Πιο συγκεκριμένα, ο ΗΡΩΝ υιοθέτησε το Dynamics 365 Energy Accelerator της Data Communication, βασισμένο στο Microsoft Dynamics 365 Sales και Customer Service, προσαρμοσμένο στον ενεργειακό τομέα. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία βελτίωσε τις υπηρεσίες της και αύξησε τον Δείκτη Καθαρού Προωθητή (Net Promoter Score) κατά 20 μονάδες. Επιπλέον, διπλασίασε τη βάση πελατών ηλεκτρικής ενέργειας και πενταπλασίασε τη βάση πελατών φυσικού αερίου, ενώ μείωσε τα λειτουργικά κόστη κατά 15%.

Καθώς η εταιρεία αναπτυσσόταν, αυξάνονταν και οι επιχειρηματικές λειτουργίες και διαδικασίες της. Όπως εξηγεί ο Κωνσταντίνος Καλογιάννης, Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας: «Κερδίζαμε περισσότερους πελάτες και διαχειριζόμασταν μεγαλύτερους όγκους δεδομένων κάθε μήνα. Είχαμε επίσης έναν αυξανόμενο αριθμό εξωτερικών συνεργατών που προωθούσαν τα προγράμματα και τα προϊόντα μας. Εν τω μεταξύ, περιοριζόμασταν από το παλαιό μας σύστημα CRM».

Για να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις, ο ΗΡΩΝ ανέθεσε στην Data Communication, μέλος του Ομίλου EPSILON NET, συνεργάτη της Microsoft και εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού με εξειδίκευση στον ενεργειακό τομέα, τη διαχείριση του απαιτητικού έργου μετάβασης. Η ομάδα έργου υλοποίησε τη βραβευμένη λύση της Data Communication: Dynamics 365 Energy Accelerator στο cloud. Αναπτυγμένο στο Dynamics 365 Sales, το προσαρμόσιμο και επεκτάσιμο λογισμικό είναι σχεδιασμένο ειδικά για τις ανάγκες των ενεργειακών εταιρειών. «Αυτή η μετάβαση στο cloud της Microsoft Dynamics 365 ήταν ένα από τα πιο σημαντικά έργα στο ταξίδι του ψηφιακού μας μετασχηματισμού», δηλώνει η Ανδρομάχη Λέζε, Διευθύντρια Πληροφορικής της εταιρείας.

Ο ΗΡΩΝ «ξεκλειδώνει» νέες ευκαιρίες καινοτομίας με το νέο σύστημα CRM

Με τη νέα λύση CRM του «ΗΡΩΝ», φιλοξενούμενη στο Azure, η εταιρεία επωφελείται από 99,99% χρόνο διαθεσιμότητας υπηρεσιών και ισχυρές δυνατότητες ανάκαμψης από καταστροφές. Αυτό συνεπάγεται λιγότερη προσπάθεια για τη διασφάλιση της ακεραιότητας δεδομένων και της επιχειρηματικής συνέχειας. «Από τότε που μεταβήκαμε, έχουμε μηδενικές διακοπές και μείωση κατά 7% στα προβλήματα εφαρμογών. Αυτό επιτρέπει στην ομάδα IT μας να εστιάζει στην καινοτομία αντί για την επίλυση περιστατικών», αναφέρει ο Χρήστος Μαυροδημητράκης, Αναλυτής Λύσεων IT του «ΗΡΩΝ».

Υπενθυμίζεται πως ο ΗΡΩΝ αποτελεί μία καθετοποιημένη επιχείρηση με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή, προμήθεια και εμπορία ενέργειας στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου της Ελλάδα. Το όραμα του «ΗΡΩΝ» είναι να εξασφαλίσει ότι η ενέργεια είναι προσβάσιμη για όλους, προωθώντας την καινοτομία, διευρύνοντας τις δυνατότητες και προσφέροντας ποικίλες υπηρεσίες. Η εταιρεία δεσμεύεται να χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία και να τηρεί τις αξίες της αξιοπιστίας και της υπευθυνότητας.

Διαβάστε ακόμη