Η Toyota Motor Corp. σχεδιάζει να εγκαταστήσει περισσότερους φορτιστές υψηλής ταχύτητας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε αντιπροσωπείες στην Ιαπωνία — ένας στόχος που προστίθεται στο υπάρχον δίκτυό της, αλλά δεν ανταποκρίνεται στην υπόσχεση που είχε δώσει να εγκαταστήσει 10 φορές αυτόν τον αριθμό.
Ο κατασκευαστής αυτοκινήτων στοχεύει να έχει εγκαταστήσει 500 γρήγορους φορτιστές μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους που λήγει τον Μάρτιο του 2026, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, που επικαλείται το Bloomberg. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 390 γρήγοροι φορτιστές και περίπου 3.800 κανονικής ταχύτητας φορτιστές στις αντιπροσωπείες της σε όλη την Ιαπωνία.
H Toyota δεσμεύτηκε το 2021 να λανσάρει 30 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030
Ο βραδύτερος ρυθμός της Toyota υπογραμμίζει την πρόκληση της κλιμάκωσης της υποδομής σε μια αγορά που εξακολουθεί να κυριαρχείται από υβριδικά αυτοκίνητα και διστακτική ζήτηση από τους καταναλωτές. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο δεσμεύτηκε το 2021 να λανσάρει 30 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030 και να διαθέτει σταθμούς γρήγορης φόρτισης σε όλες τις περίπου 5.000 εγχώριες τοποθεσίες της έως το 2025 περίπου.
«Δεν εστιάζουμε στην επίτευξη ενός συγκεκριμένου αριθμού φορτιστών, αλλά μάλλον στην εγκατάστασή τους με βάση τις ανάγκες και τη χρήση», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Μέχρι το 2030, η ιαπωνική κυβέρνηση στοχεύει να διαθέτει 30.000 φορτιστές υψηλής ταχύτητας και να τους καταστήσει εύκολα προσβάσιμους, εγκαθιστώντας τους σε καταστήματα ψιλικών, βενζινάδικα και άλλες τοποθεσίες.
Μέχρι τότε, περίπου το ήμισυ των 20.000 αντιπροσωπειών αυτοκινήτων στην Ιαπωνία θα είναι εξοπλισμένες με ταχυφορτιστές, σύμφωνα με πρόβλεψη του υπουργείου εμπορίου της χώρας.
Ο διευθύνων σύμβουλος Koji Sato δήλωσε επίσης ότι η Toyota ενδέχεται να χρειαστεί να αναθεωρήσει τον στόχο της να πουλήσει 1,5 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως έως το 2026.
Οι Nissan Motor Co. και Mitsubishi Motors Corp. -οι οποίες υιοθέτησαν νωρίς την τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων- έχουν ήδη εγκαταστήσει σταθμούς γρήγορης φόρτισης στα περισσότερα από τα καταστήματά τους. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου το 90% των αντιπροσωπειών της Nissan και σε περίπου το 94% της Mitsubishi, σύμφωνα με τις εταιρείες.
Διαβάστε ακόμη