Το Jaecoo 7 SHS μετείχε σ’έναν ελληνικό μαραθώνιο βιωματικής οδήγησης και δοκιμής αντοχής, με αφετηρία το Διδυμότειχο και τερματισμό το ακρωτήριο Ταίναρο. Εφοδιασμένο με την πρωτοποριακή plug-in υβριδική τεχνολογία Super Hybrid System, το μοντέλο διένυσε 1.504 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό, υπερβαίνοντας εντυπωσιακά τη θεωρητική του αυτονομία των 1.200 χιλιομέτρων.

Η δοκιμή υλοποιήθηκε μέσα από δύο παράλληλες διαδρομές, με κοινή αφετηρία το ακριτικό Διδυμότειχο και τερματισμό το ακρωτήριο Ταίναρο, το νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ελλάδας. Το challenge ήταν να διανύσουν 1.200 χιλιόμετρα, με μία μόνο φόρτιση και ένα γέμισμα. Στην πρώτη αποστολή, τρεις δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου, επικεντρώθηκαν στην αξιολόγηση της αυτονομίας και της κατανάλωσης του μοντέλου σε πραγματικές συνθήκες. Μέσα από ένα απαιτητικό road trip τεσσάρων ημερών και εκατοντάδων χιλιομέτρων, η ομάδα αποστολής, αξιοποιώντας συνολικά τέσσερα Jaecoo 7 SHS, επιβεβαίωσε όχι μόνο τη θεωρητική αυτονομία των 1.200 χιλιομέτρων, αλλά και την υπέρβασή της, με την τελική μέτρηση να φτάνει τα 1.504 χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό.

Στη δεύτερη αποστολή, ο παρουσιαστής και δημοσιογράφος Γιώργος Λέντζας, ακολούθησε μία εντελώς διαφορετική, βιωματική διαδρομή, τεσσάρων ημερών, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του Jaecoo 7 SHS. Το όχημα λειτούργησε ως πολυχρηστικό μέσο εξερεύνησης σε μία πορεία γεμάτη εμπειρίες στην ελληνική ύπαιθρο. Από την μαγευτική Κερκίνη έως τα Τζουμέρκα και τη Μονεμβασιά, με camping και activities στη φύση, karaoke εν κινήσει και στιγμές χαλάρωσης σε τοπία μοναδικής ομορφιάς. Η εμπειρία κορυφώθηκε στο Ταίναρο, όπου αξιοποιήθηκε η πρωτοποριακή λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) του οχήματος και στήθηκε με ευρηματικό τρόπο ένας υπαίθριος κινηματογράφος για την προβολή ταινίας στην ειδική επιφάνεια της εταζέρας του μοντέλου.

Αξίζει να σημειωθεί πως τα υβριδικά αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, νέα αύξηση, για άλλον έναν μήνα, σημείωσαν τα υβριδικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, καθώς σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν τον Ιούνιο στους ελληνικούς δρόμους διέθετε υβριδική τεχνολογία. Το ποσοστό ήταν αυξημένο κατά 3,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, με το μερίδιο αγοράς το πρώτο εξάμηνο να κυμαίνεται στο 48,4%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν 35,1%.

Πολύ καλή πορεία πραγματοποίησαν και τα plug-in υβριδικά, τα οποία πλέον έχουν αυτονομίες που μπορούν να καλύψουν άνετα τις καθημερινές ανάγκες ενός οδηγού αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. ‘Αλλωστε αυτή η κατηγορία αποτελεί την αναγκαία γέφυρα προς το δρόμο της ηλεκτροκίνησης, αλλά και την προσπάθεια των εταιρειών να μειώσουν σημαντικά τις εκπομπές ρύπων, ώστε να αποφύγουν τα βαριά πρόστιμα. Ωστόσο, παρά την αναμονή για την έναρξη του νέου προγράμματος «κινούμαι ηλεκτρικά», αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το ποσοστό στην Ελλάδα τον προηγούμενο μήνα άγγιξε το 5,9%, καταγράφοντας μέσο όρο πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο 5,5%, όταν το αντίστοιχο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι 15,4%

Διαβάστε ακόμη