Σημαντική ενίσχυση των μεγεθών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναμένεται το 2026, με βασικούς πυλώνες τις παραχωρήσεις, τον τομέα κατασκευής και την ισχυρή επίδοση της Αττικής Οδού. Ήδη, στο 9μηνο τα έσοδα της Αττικής Οδού ανήλθαν στα 169,1 εκατ. ευρώ, επίδοση που ουσιαστικά ισοφαρίζει τα συνολικά έσοδα της Νέας και της Κεντρικής Οδού, οι οποίες κατέγραψαν από κοινού 169,2 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο κυκλοφορίας, η Αττική Οδός ενίσχυσε τη διέλευση οχημάτων κατά 4,6% το 9μηνο. Τη μεγαλύτερη αύξηση σημείωσε η Κεντρική Οδός (+10%). Η Ολυμπία Οδός κινήθηκε επίσης στο +4,6%, ενώ η Νέα Οδός κατέγραψε πιο ήπια αλλά θετική άνοδο (+3,6%).
Το ανεκτέλεστο του ομίλου ανέρχεται στα 9,4 δισ. ευρώ, εκ των οποίων έργα ύψους 2,4 δισ. ευρώ είναι προς υπογραφή. Σε αυτά περιλαμβάνεται η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού (1,2 δισ. ευρώ), που αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους, καθώς και σημαντικά έργα υποδομών. Ξεχωρίζει η Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων (ΜΕΑ) Ανατολικού Τομέα στη Θέρμη, προϋπολογισμού 241,88 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ, ενώ ο όμιλος έχει αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος και για τη ΜΕΑ Δυτικού Τομέα μέσω ΣΔΙΤ, με προϋπολογισμό 250,7 εκατ. ευρώ. Στο χαρτοφυλάκιο των έργων που αναμένεται να συμβασιοποιηθούν περιλαμβάνεται και η Λιμνοδεξαμενή Χοχλακίων – φράγμα Αγίου Ιωάννη Ιεράπετρας, συνολικού κόστους 69,31 εκατ. ευρώ με ΦΠΑ (55,9 εκατ. χωρίς ΦΠΑ), έργο που αποτελείται από δύο υποέργα και έχει παρουσιάσει καθυστερήσεις στη διαδικασία υπογραφής.
Διαβάστε ακόμη
