Ο κ. Κυρανάκης είπε ότι ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση του συστήματος αυτόματης πέδησης σε 100 αμαξοστοιχίες, ενώ έχουν γίνει οι απαραίτητες δοκιμές στους έξι τύπους μηχανών του στόλου. Σύντομα θα ξεκινήσει η εκπαίδευση των μηχανοδηγών, ώστε το σύστημα να τεθεί σε πλήρη λειτουργία, αποτρέποντας παραβιάσεις σημάτων και σύγκρουση τρένων. Παράλληλα, εγκαταστάθηκε το σύστημα ακριβούς εντοπισμού σε όλο το δίκτυο, με ακρίβεια κάτω των 5 εκατοστών.
Αξιολόγηση προσωπικού και ψυχομετρικά τεστ
Ο νέος οργανισμός είναι ο πρώτος στο Δημόσιο όπου αίρεται η μονιμότητα. Οι εργαζόμενοι θα αξιολογούνται σε πραγματικό χρόνο, με αυστηρές ποινές και απολύσεις σε περιπτώσεις σοβαρών παραβιάσεων. Προβλέπεται επίσης η καθιέρωση ψυχομετρικών τεστ για όσους κατέχουν καθήκοντα ασφαλείας, σε συνεργασία με το ΓΕΕΘΑ.
Ο κ. Κυρανάκης διαβεβαίωσε ακόμα ότι η αποκατάσταση των ζημιών στη Θεσσαλία προχωρά εντός χρονοδιαγράμματος και σε 11 μήνες η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα λειτουργεί πλήρως σε διπλή γραμμή με όλα τα ευρωπαϊκά συστήματα ασφαλείας.
Εν συνεχεία, ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης είπε ότι από τις 13 Σεπτεμβρίου ξεκινά η 24ωρη λειτουργία του μετρό κάθε Σάββατο, συνοδευόμενη από ενισχυμένα δρομολόγια λεωφορείων και τραμ. Στόχος είναι η ασφαλής μετακίνηση της νεολαίας τις βραδινές ώρες. Την ίδια ώρα εντείνονται οι έλεγχοι για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, με νέα «μπλόκα» και αυστηρότερες ποινές στον ΚΟΚ.
Ψηφιακές κάμερες στους δρόμους
Μέχρι τα Χριστούγεννα θα τοποθετούνται σταδιακά νέες κάμερες σε κεντρικούς άξονες, που θα καταγράφουν παραβάσεις όπως υπερβολική ταχύτητα, μη χρήση ζώνης ή κινητό στο τιμόνι. Οι κλήσεις θα εκδίδονται ψηφιακά και θα αποστέλλονται στον πολίτη μέσω της πλατφόρμας gov.gr.
Διαβάστε ακόμη