Στο τραπέζι της κυβέρνησης φαίνεται ότι βρίσκεται πλέον η επέκταση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος μέχρι την Τσακώνα, ώστε να συναντήσει τον αυτοκινητόδρομο Μορέα και να υλοποιηθεί ο αρχικός σχεδιασμός του έργου, όπως αυτός είχε παρουσιαστεί πριν από δεκαπέντε χρόνια.

Την πρόθεση αυτή αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος, επισημαίνοντας ότι για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα απαιτείται πλέον η εξασφάλιση της αναγκαίας χρηματοδότησης, την οποία η κυβέρνηση αναγνωρίζει ως το επόμενο μεγάλο στοίχημα. Υπενθυμίζεται ότι από τη μεγάλη σύμβαση παραχώρησης είχε αφαιρεθεί το τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα ως αναβαλλόμενο έργο, καθώς κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης κρίθηκαν από τις τράπεζες μη εμπορικά βιώσιμα, λόγω των πολύ χαμηλών διελεύσεων.

Ύστερα από δύο δεκαετίες μελετών, αναβολών, ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος παραδίδεται σταδιακά στην κυκλοφορία. Στις 31 Ιουλίου παραδίδεται και επίσημα στο κοινό, παρουσία του Πρωθυπουργού, το μεγαλύτερο τμήμα του πολύπαθου έργου, μήκους 65 χλμ., από τα Καμίνια Αχαΐας έως τον Πύργο, μειώνοντας τον χρόνο διαδρομής στα 40 λεπτά και αλλάζοντας τα δεδομένα στις οδικές μετακινήσεις της περιοχής. Το έργο υλοποιείται από τις τρεις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρείες της χώρας: τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, την ΑΚΤΩΡ και την ΑΒΑΞ.

Τα τελευταία, πιο απαιτητικά 10 χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου, περιφερειακά της Πάτρας (από τον Αλισσό μέχρι την πόλη), αναμένεται να παραδοθούν μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2026 προβλέπεται να ολοκληρωθεί και το παράπλευρο οδικό δίκτυο.

Διαβάστε ακόμη