Το διυλιστήριο Nayara Energy, που τελεί υπό κυρώσεις της ΕΕ και ανήκει εν μέρει στη ρωσική πετρελαϊκή εταιρεία Rosneft PJSC, ζήτησε από την ινδική κυβέρνηση βοήθεια για την εξασφάλιση πλοίων για τη μεταφορά των προϊόντων της σε τοπικό επίπεδο, μετά την αποχώρηση των ινδικών πλοιοκτητών από τις συνεργασίες μαζί της, σύμφωνα με ανώτερο κυβερνητικό αξιωματούχο.

Οι ινδικές ναυτιλιακές εταιρείες αποσύρθηκαν από τις υφιστάμενες συμφωνίες επειδή οι εταιρείες ασφάλισης ευθύνης και αποζημίωσης (Protection and Indemnity – P&I clubs) αρνήθηκαν να καλύψουν τα ταξίδια με ασφάλιση, όπως ανέφερε ο αξιωματούχος, επιβεβαιώνοντας προηγούμενα σχόλια στο Bloomberg News. Οι P&I clubs εδρεύουν κυρίως στην Ευρώπη και οφείλουν να συμμορφώνονται με τις κυρώσεις της ΕΕ.

Η Nayara τέθηκε υπό κυρώσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση τον προηγούμενο μήνα. Από τότε που μπήκε στη μαύρη λίστα, η εταιρεία ζητά προκαταβολές ή επιστολές πίστωσης πριν ακόμη φορτωθούν οι αποστολές καυσίμων της και έχει μειώσει τους ρυθμούς λειτουργίας της. Πλοία αποφεύγουν το τερματικό της.

Ο αξιωματούχος ανέφερε ότι σύντομα θα πραγματοποιηθούν συσκέψεις στα αρμόδια υπουργεία για την εξεύρεση λύσης, αρνήθηκε όμως να κατονομαστεί λόγω της ευαισθησίας του θέματος.

Ο πρόεδρος της Nayara, Πρασάντ Πανίκκερ, που συναντήθηκε νωρίτερα την Πέμπτη με τον υπουργό Ναυτιλίας Σαρμπανάνα Σοναουάλ και άλλους αξιωματούχους του υπουργείου, αρνήθηκε να κάνει σχόλια.

Διαβάστε ακόμη