Η Air New Zealand Ltd. έθεσε νέους στόχους για τον περιορισμό των εκπομπών μετά την κατάργηση προηγούμενων στόχων για το κλίμα και προειδοποίησε ότι οι προσπάθειες απαλλαγής από τον άνθρακα εξακολουθούν να εξαρτώνται από την πρόοδο των πιο πράσινων αεροπορικών καυσίμων (SAF), σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.

Ο αερομεταφορέας θα επιδιώξει να μειώσει τις καθαρές εκπομπές του «well-to-wake» – που περιγράφονται ως αυτές που σχετίζονται με την παραγωγή, τη διανομή και την καύση καυσίμων αεριωθούμενων αεροσκαφών – κατά 20% έως 25% έως το 2030 από το επίπεδο βάσης του 2019, σύμφωνα με δήλωση που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη.

Η έλλειψη διαθεσιμότητας πιο αποδοτικών αεροσκαφών και η περιορισμένη προμήθεια εναλλακτικών καυσίμων αεριωθούμενων καυσίμων οδήγησαν την αεροπορική εταιρεία τον περασμένο Ιούλιο να καταργήσει έναν προηγούμενο στόχο για μείωση της έντασης άνθρακα κατά 28,9% στο ίδιο χρονικό διάστημα. Η Air New Zealand εγκατέλειψε επίσης την πρωτοβουλία Science Based Targets, τον κύριο φορέα καθορισμού προτύπων παγκοσμίως για τους εταιρικούς κλιματικούς στόχους.

Η αεροπορική εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως το 2050 και βλέπει δυνατότητες επιτάχυνσης των ενδιάμεσων στόχων της, εάν η καθαρή τεχνολογία αναπτυχθεί ταχύτερα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Διεύθυνσης Βιωσιμότητας και Εταιρικών Υποθέσεων Kiri Hannifin.

Αναπτύσσεται η βιομηχανία SAF

«Η πραγματικότητα της απεξάρτησης από τις ανθρακούχες εκπομπές σε μια βιομηχανία όπως οι αερομεταφορές είναι ότι υπάρχει αβεβαιότητα και πολλοί παράγοντες που έχουμε περιορισμένο έλεγχο, όπως η διαθεσιμότητα βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων σε λογικές τιμές», ανέφερε σε ξεχωριστή δήλωση. «Ελπίζουμε ότι μπορεί να υπάρξουν ευκαιρίες να κινηθούμε ταχύτερα καθώς αναπτύσσονται οι νέες τεχνολογίες και η βιομηχανία SAF».

Οι εκπομπές από τον τομέα των αερομεταφορών προβλέπεται να συνεχίσουν να αυξάνονται έως το 2050, καθώς αυξάνεται η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια. Το υψηλό κόστος είναι πιθανό να περιορίσει το ρόλο των βιώσιμων καυσίμων στο 7% της τελικής χρήσης ενέργειας μέχρι τα μέσα του αιώνα, ανέφερε το BloombergNEF σε έκθεσή του τον περασμένο μήνα.

Διαβάστε ακόμη