Έκλεισε η εθνική οδός Αθηνών-Λαμίας εξαιτίας της μεγάλης πυρκαγιάς που καίει στο Ακραίφνιο Βοιωτίας. Για την κατάσβεσή της επιχειρούν 118 πυροσβέστες με 6 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων και 27 οχήματα, και από αέρος 11 αεροσκάφη και 3 ελικόπτερα, εκ των οποίων το ένα για το συντονισμό τους.
Όπως έγινε γνωστό από την Πυροσβεστική, για την ασφάλεια των οδηγών, λόγω χαμηλής ορατότητας από καπνούς, έχει κλείσει η Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας στο ύψος από Κάστρο έως Θήβα. Επιπλέον, προειδοποιητικό μήνυμα μέσω του 112 εστάλη στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής, καλώντας τους να παραμείνουν σε ετοιμότητα και να ακολουθούν τις οδηγίες των αρχών.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με ενημέρωση από την Πυροσβεστική, σε γενική επιφυλακή παραμένουν οι Πυροσβεστικές Υπηρεσίες της Στερεάς Ελλάδας.
Δεύτερη πυρκαγιά μαίνεται σε χορτολιβαδική έκταση στον Ελεώνα του δήμου Θηβαίων, όπου επιχειρούν 37 πυροσβέστες με 2 ομάδες πεζοπόρων της 4ης ΕΜΟΔΕ, 11 οχήματα και 1 ελικόπτερο.
Διαβάστε ακόμα
