Η Coral A.E. – Shell Licensee, επίσημος δικαιοδόχος της Shell στην Ελλάδα, κατέκτησε το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Viber» στα Social Media Awards 2025, για την καινοτόμο πασχαλινή καμπάνια εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που υλοποίησε σε συνεργασία με το Rakuten Viber.

Η καμπάνια, που έτρεξε από τις 18 έως τις 22 Απριλίου 2025, αξιοποίησε για πρώτη φορά τα Branded Viber Gems με στόχο την ευαισθητοποίηση για την υπεύθυνη οδήγηση κατά την εορταστική περίοδο του Πάσχα – μια εποχή που οι ελληνικοί δρόμοι γεμίζουν ταξιδιώτες και δυστυχώς σημειώνονται αυξημένα τροχαία ατυχήματα.

Κάθε φορά που οι χρήστες έστελναν ευχές όπως «Καλό Πάσχα», «Καλό Ταξίδι» ή «Χριστός Ανέστη», ενεργοποιούνταν ειδικά σχεδιασμένες κινούμενες εικόνες με το brand της Shell και το μήνυμα «Οδήγησε υπεύθυνα», μεταδίδοντας το κοινωνικό μήνυμα με διακριτικό, θετικό και απόλυτα φυσικό τρόπο μέσα στις καθημερινές συνομιλίες.

Τα αποτελέσματα της καμπάνιας σε μόλις 5 ημέρες ήταν εντυπωσιακά:

  • 12 εκατομμύρια συνολικές εμφανίσεις των Branded Viber Gems
  • Πάνω από 4 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες που είδαν το μήνυμα, με πολλαπλές αλληλεπιδράσεις

Η πρωτοβουλία εντάσσεται σε μια ευρύτερη 360° καμπάνια της Coral A.E. – Shell Licensee για την οδική ασφάλεια και αποτελεί την πρώτη φορά που η εταιρεία αξιοποιεί messaging app για σκοπούς ΕΚΕ.

«Είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιούμε messaging app για τέτοιο σκοπό και μας βοήθησε να μοιραστούμε ένα κοινωνικό μήνυμα σε ένα ευρύ κοινό με έναν εγγενή τρόπο», δήλωσε ο Κώστας Καραγιάννης, Marketing Manager της Coral A.E. – Shell Licensee. «Η οδική ασφάλεια είναι προτεραιότητα και αυτή η πρωτοβουλία εντάσσεται στη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας».

‘’Η Coral – Shell Licensee χρησιμοποίησε τη μοναδική λύση του Viber με ουσιαστικό τρόπο, βασιζόμενη στην εμβέλεια, τη δημιουργικότητα και την διακριτική ενσωμάτωση στην καθημερινή επικοινωνία.’’ δήλωσε ο [Viber executive] και πρόσθεσε: ‘’Αποτελεί ένα ισχυρό παράδειγμα για το πώς το Viber μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση θετικών αλλαγών στη συμπεριφορά.’’

Η διάκριση επιβεβαιώνει τη δύναμη του Rakuten Viber ως πλατφόρμας που συνδυάζει μαζική εμβέλεια, δημιουργικότητα και βαθιά σύνδεση με την καθημερινότητα των Ελλήνων χρηστών.

Διαβάστε ακόμη