Την επόμενη εβδομάδα αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις για τη νέα ονομασία της Elpedison, εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου για την εταιρεία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της Helleniq Energy είχε δρομολογήσει εδώ και αρκετές εβδομάδες τη διαδικασία επανατοποθέτησης της θυγατρικής στην αγορά υπό το νέο της όνομα, έχοντας ήδη αναθέσει σε εξειδικευμένο σύμβουλο τη διαχείριση του project. Ωστόσο, η όλη διαδικασία παρέμενε υπό αυστηρό καθεστώς εμπιστευτικότητας, με ρήτρες μη δημοσιοποίησης που δεν επέτρεπαν καμία διαρροή πριν από τις τελικές αποφάσεις.
Υπενθυμίζεται ότι η Elpedison τελεί πλέον υπό τον πλήρη έλεγχο της Helleniq Energy, μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας εξαγοράς του 50% που κατείχε η ιταλική Edison, εξέλιξη που ενισχύει τον ρόλο του ομίλου στη λιανική αγορά ενέργειας. Να σημειωθεί πως η Helleniq Energy επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία της στη λιανική αγορά ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου, με το βλέμμα στραμμένο σε ένα μερίδιο 10%, μέσα από ένα συνδυασμό στοχευμένων εμπορικών κινήσεων, νέων προϊόντων και σύγχρονων υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της αγοράς και των καταναλωτών.
Η νέα εταιρική ταυτότητα θα συνοδευτεί από ένα χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που θα απευθύνεται κατά προτεραιότητα στη βιομηχανία και το εμπόριο, με προϊόντα σχεδιασμένα για τη Μέση και Υψηλή Τάση, τα οποία θα ξεχωρίζουν για την καθετοποιημένη δομή και την πελατοκεντρική τους προσέγγιση.
Η Elpedison συστήνεται ξανά στους οικιακούς πελάτες
Σταθερά στο «ραντάρ» της Helleniq Energy παραμένουν οι οικιακοί πελάτες, στους οποίους η Elpedison θα «επανασυστηθεί» με προϊόντα που προσφέρουν σταθερότητα και προβλεψιμότητα, ανεξάρτητα από το χρώμα των τιμολογίων. Στο «κάδρο» μπαίνουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας -μια νέα τάση της αγοράς που κερδίζει συνεχώς έδαφος-, ενώ κρίσιμος παράγοντας είναι η οικοδόμηση εμπιστοσύνης, καθώς αποτελεί το δεύτερο κριτήριο που προσμετρούν οι πελάτες μετά την τιμή.
Όπως έχει χαρακτηριστικά αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Helleniq Energy Ανδρέας Σιάμισιης καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία του σχεδίου θεωρείται η ενίσχυση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή -το δεύτερο πιο σημαντικό κριτήριο επιλογής προμηθευτή μετά την τιμή.
