Ενδιαφέρον το σενάριο για ξεχωριστή εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αθηνών (IPO) του τομέα υποδομών του ομίλου Metlen (ΜΕΤΚΑ) που καταγράφεται στην πρόσφατη έκθεση της Morgan Stanley για τη μετοχή. Ο αναλυτής του διεθνούς οίκου υπογραμμίζει την προοπτική IPO της METKA αποτιμώντας την καθαρή αξία του τομέα κοντά στο 1 δισ. ευρώ, γεγονός που θα μπορούσε να λειτουργήσει ως σημαντικός καταλύτης για την περαιτέρω αποτίμηση του ομίλου. Η Morgan Stanley θέτει τιμή-στόχο για τη μετοχή της Metlen στα 66 ευρώ, αντιπροσωπεύοντας περιθώριο ανόδου περίπου 32% από τα τρέχοντα επίπεδα. Παράλληλα, η τράπεζα διατηρεί τη σύσταση Overweight, επισημαίνοντας τις ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας και το αναπτυξιακό της προφίλ. Σε περίπτωση Upside, τον επόμενο χρόνο, η τιμή-στόχος θα μπορούσε να φτάσει έως και τα 85 ευρώ ανά μετοχή, ξεκλειδώνοντας σημαντικά οφέλη για τους μετόχους.
Υπενθυμίζεται ότι κατά την τηλεδιάσκεψη που ακολούθησε τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων εξαμήνου της Metlen την εβδομάδα που πέρασε, ο επικεφαλής της εταιρείας Ευάγγελος Μυτιληναίος είχε αναφερθεί στην καλύτερη του αναμενόμενου πορεία του κλάδου υποδομών και παραχωρήσεων υπό την ομπρέλα της ΜΕΤΚΑ, επισημαίνοντας ότι «ο τριπλασιασμός της κερδοφορίας της ήταν μόνο η αρχή…Η ΜΕΤΚΑ είναι σε τροχιά να φτάσει ή ακόμα και να ξεπεράσει το επίπεδο των 100 εκατ. Ευρώ EBITDA φέτος και είμαστε πεπεισμένοι ότι ο αριθμός αυτός μπορεί να αυξηθεί στα 150 εκατ. ευρώ το 2026 και να παραμείνει εκεί για τα επόμενα χρόνια. Οι επιδόσεις αυτές στηρίζουν κάτι που είχα πει λίγα χρόνια πριν, ότι η ΜΕΤΚΑ θα μπορούσε να εκπροσωπεί τον Όμιλο στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιό μας, αυτό θα μπορούσε να συμβεί μέσα στο 2026», είχε δηλώσει ο κ. Μυτιληναίος.
Ο κύκλος εργασιών του κατασκευαστικού βραχίονα του Ομίλου σημείωσε άλμα 159% το α΄ εξάμηνο του έτους και διαμορφώθηκε στα 212 εκατ. ευρώ στο τέλος Ιουνίου, από 82 εκατ. ένα χρόνο πριν, ενώ τα EBITDA ανήλθαν στα 31 εκατ. ευρώ (από 12 εκατ. εξάμηνο του 2024), με αύξηση 155%. Στο τέλος του α’ εξαμήνου το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των έργων ανερχόταν σε 1,1 δισ. ευρώ, ενώ συμπεριλαμβανομένων των έργων σε προχωρημένο στάδιο επικείμενης συμβασιοποίησης ξεπερνά το 1,4 δισ. ευρώ.
Διαβάστε ακόμη
