Νέα δεδομένα στην αγορά προμήθειας ηλεκτρικού ρεύματος σε μια περίοδο που καταγράφεται ισχυρή τάση μετακίνησης των καταναλωτών από το «πράσινο» τιμολόγιο στα σταθερά «μπλε» τιμολόγια δημιουργεί το νέο προϊόν της Protergia, του βραχίονα προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας της Metlen, το οποίο αλλάζει τα δεδομένα του ανταγωνισμού. Και τούτο διότι κινείται όχι στην λογική της σταθερής χρέωσης ανά κιλοβατώρα (στην οποία κινούνται μέχρι σήμερα όλα τα μπλε τιμολόγια που κυκλοφορούν), αλλά στη λογική του σταθερού ποσού στον λογαριασμό ρεύματος κάθε μήνα. Το Protergia Picasso, προϊόν 12μηνης διάρκειας που ξεκινά να προσφέρεται από σήμερα (Τρίτη 28 Μαΐου) καινοτομεί -όπως τονίστηκε κατά την παρουσίασή του σε ειδική εκδήλωση στο Ζάππειο-, καθώς δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες (νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις) να πληρώνουν κάθε μήνα ένα σταθερό ποσό που ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένο ετήσιο επίπεδο κατανάλωσης και να γνωρίζουν έτσι εκ των προτέρων το ακριβές κόστος του ρεύματος στους λογαριασμούς τους για ολόκληρο το έτος.

Όπως υπογράμμισαν ο Διευθύνων Σύμβουλος του κλάδου ενέργειας της Metlen Γιάννης Καλαφατάς και ο επικεφαλής της Protergia Κωνσταντίνος Βούζας, το Protergia Picasso -που προσδοκάται να λειτουργήσει ως επιταχυντής για την αύξηση του μεριδίου αγοράς της εταιρείας από λίγο πάνω από 21% σήμερα στο 30%, έχει ως κεντρική ιδέα την διαφάνεια, την σταθερότητα και την προβλεψιμότητα,  «απαντώντας» στην επιθυμία του καταναλωτή να γνωρίζει εκ των προτέρων τι πληρώνει για ρεύμα χωρίς να χρειάζεται να κάνει μαθηματικές πράξεις, ούτε να απαιτείται να υπολογίζει ανά πάσα στιγμή πώς κινείται η κατανάλωσή του.

Πώς θα λειτουργεί το Protergia Picasso

Το νέο προϊόν επιτρέπει στους πελάτες να επιλέγουν μόνοι τους το μηνιαίο ποσό που θα πληρώνουν, με σταθερότητα και χωρίς απρόοπτες χρεώσεις, ακόμη και σε περιπτώσεις (μικρής) υπέρβασης της κατανάλωσης. Η Protergia έχει διαμορφώσει εννέα διαφορετικές επιλογές για τα μηνιαία ποσά, χωρισμένες σε τρεις βασικές κατηγορίες: Small, Medium και Large. Κάθε κατηγορία περιλαμβάνει τρία διαφορετικά πακέτα ανάλογα με την ετήσια κατανάλωση σε κιλοβατώρες (kWh) και τη μηνιαία χρέωση.

Ενδεικτικά, το πακέτο Picasso Small προσφέρεται για ετήσια κατανάλωση 1.325 kWh με μηνιαίο κόστος 29,99 ευρώ, ενώ υπάρχουν επιλογές μέχρι και τις 2.700 kWh με αντίστοιχα αυξανόμενη χρέωση (π.χ. 54,99 ευρώ/μήνα). Η κατηγορία Medium καλύπτει μεσαία νοικοκυριά με ετήσιες καταναλώσεις από 3.550 έως 6.000 kWh και κόστος από 69,99 έως 139,99 ευρώ/μήνα. Τέλος, η κατηγορία Large περιλαμβάνει πακέτα για υψηλές καταναλώσεις από 11.000 έως 20.200 kWh, με σταθερές μηνιαίες χρεώσεις από 274,99 έως 499,99 ευρώ. Αντίστοιχης φιλοσοφίας (τρεις βασικές κατηγορίες με τρία επιμέρους επιλογές για την κάθε κατηγορία ανάλογα με την ετήσια κατανάλωση) είναι και τα πακέτα που προσφέρονται στους μικρούς επαγγελματικούς πελάτες.

Η Protergia διευκρινίζει ότι σε περίπτωση υπέρβασης της ετήσιας κατανάλωσης έως και 5% πάνω από το όριο του επιλεγμένου πακέτου, δεν επιβάλλεται καμία πρόσθετη χρέωση. Για παράδειγμα, εάν ο πελάτης έχει επιλέξει το πακέτο Medium των 6.000 kWh, μπορεί να καταναλώσει έως και 6.300 kWh μέσα στο χρόνο, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Ο πελάτης μπορεί κατά τη διάρκεια του δωδεκαμήνου είτε να επιλέξει άλλο προϊόν από τη συγκεκριμένη κατηγορία (π.χ. από την κατηγορία Small) είτε να αλλάξει κατηγορία (πηγαίνοντας π.χ. από το Small στο Medium) αν διαπιστώσει ότι το προϊόν που επέλεξε στην αρχή δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του.

Εάν η υπέρβαση της κατανάλωσης ξεπεράσει το όριο του 5%, στο τέλος του 12μηνου προγράμματος, στον τελευταίο λογαριασμό που θα είναι εκκαθαριστικός θα υπάρξει χρέωση αναλογική με το επόμενο πακέτο κατανάλωσης που θα μπορεί να πληρωθεί είτε εφάπαξ είτε σε μηνιαίες δόσεις.

Αν η κατανάλωση είναι μικρότερη σε σχέση με το πακέτο που επελέγη, θα υπάρξει πίστωση εκκαθάρισης στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί μετά την εκκαθάριση.

Επιπλέον, ο πελάτης έχει στη διάθεσή του δωρεάν εργαλείο παρακολούθησης της κατανάλωσης, με δυνατότητα συμβουλευτικής υποστήριξης από την εταιρεία για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του νοικοκυριού ή της επιχείρησής του.

© Youtube/Printscreen/Protergia

© Youtube/Printscreen/Protergia

Τι περιλαμβάνεται στο μηνιαίο σταθερό ποσό και τι όχι

Τονίστηκε επίσης ότι το μηνιαίο ποσό που θα πληρώνουν οι καταναλωτές θα ενσωματώνει όλα τα κόστη που αφορούν στην ενέργεια. Τόσο δηλαδή τη χρέωση προμήθειας που αντανακλά την αξία του ρεύματος, όσο και τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις (ΥΚΩ, ΕΤΜΕΑΡ, χρεώσεις χρήσης συστήματος και δικτύου). Όλο δηλαδή το «ενεργειακό σκέλος» του λογαριασμού θα εμπεριέχεται στο εκάστοτε πακέτο σε ένα σταθερό μηνιαίο ποσό που δεν θα αλλάζει στην πορεία του χρόνου, ακόμα και αν υπάρξει μεταβολή κάποιας ρυθμιζόμενης χρέωσης στην περίοδο αυτή, καθώς ισχύει «εγγύηση τιμής» που παρέχει η Protergia. Το μηνιαίο σταθερό ποσό δεν περιλαμβάνει τις χρεώσεις υπέρ τρίτων, δηλαδή τα δημοτικά τέλη και το ανταποδοτικό τέλος της ΕΡΤ, με τον κ. Καλαφατά να προβλέπει ότι «δεν θα έχουμε για πολύ καιρό ακόμη αυτόν τον τύπο των χρεώσεων που θα εισπράττονται με άλλους τρόπους», καθώς έχει ανοίξει σε ευρωπαϊκό επίπεδο η συζήτηση για απαλλαγή των λογαριασμών από επιβαρύνσεις που δεν αφορούν το ρεύμα και τις «συνιστώσες» του, στο πλαίσιο και των προτάσεων της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους.  O ίδιος τόνισε ότι τα πακέτα που παρουσιάστηκαν είναι η πρώτη εκδοχή του Protergia Picasso, ενός καινοτόμου προϊόντος που δεν έχει προηγούμενο ούτε στην Ελλάδα, ούτε στις άλλες χώρες της Ευρώπης και ο σχεδιασμός της εταιρείας προβλέπει την ενσωμάτωση και νέων δυνατοτήτων στην πορεία. «Σε πρώτη φάση θέλουμε να εξοικειωθούν οι καταναλωτές με το νέο προϊόν και να το αγκαλιάσουν, καθώς μιλάμε για ένα νέο τρόπο στην προμήθεια ενέργειας», υπογράμμισε ο κ. Καλαφατάς. Πράγματι, το νέο προϊόν που παραπέμπει στα προπληρωμένα πακέτα της κινητής τηλεφωνίας αντιμετωπίζει την ενέργεια κατά κάποιο τρόπο ως συνδρομητική υπηρεσία. Και τούτο διότι οι καταναλωτές θα ξέρουν εκ των προτέρων την ενεργειακή τους δαπάνη για ολόκληρη τη χρονιά και αν επιθυμούν θα μπορούν ακόμη και να την προπληρώσουν για το δωδεκάμηνο, απολαμβάνοντας την ανάλογη έκπτωση.

Ερωτώμενα για τον κίνδυνο δημιουργίας επισφαλειών, η απάντηση που έδωσαν τα στελέχη της Protergia ήταν ότι αυτό το ρίσκο έχει ληφθεί υπόψη και ότι η εταιρεία έχει τα όπλα για να το αντιμετωπίσει, διαθέτοντας υψηλή ρευστότητα, πληθώρα εργαλείων αντιστάθμισης κινδύνου και state of the art υπηρεσίες διαχείρισης ενέργειας. Επισημάνθηκε δε ότι «η δουλειά του utility business αρχίζει πλέον να είναι για μεγάλα παιδιά».

Τα 9 πακέτα που προσφέρονται

Τα μηνιαία ποσά ανά κατηγορία διαμορφώνονται ως εξής :

Small

  • 29,99 ευρώ/μήνα για ετήσια κατανάλωση έως 1.325 KWh
  • 39,99 ευρώ/μήνα για ετήσια κατανάλωση 1.875 KWh
  • 54,99 ευρώ το μήνα για ετήσια κατανάλωση 2.700 KWh

Medium

  • 69,99 ευρώ/μήνα για ετήσια κατανάλωση 3.550 KWh
  • 89,99 ευρώ/μήνα για ετήσια κατανάλωση 4.600 KWh
  • 139,99 ευρώ/μήνα για ετήσια κατανάλωση 6.000 KWh

Large

  • 219,99 ευρώ/μήνα για ετήσια κατανάλωση 11.000 KWh
  • 299,99 ευρώ/μήνα για ετήσια κατανάλωση 15.300 KWh
  • 389,99 ευρώ/μήνα για ετήσια κατανάλωση 20.200 KWh

Η ανακοίνωση της Protergia

Η Protergia, ο μεγαλύτερος ιδιώτης πάροχος ενέργειας στην Ελλάδα και αναπόσπαστο μέρος της METLEN, κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα και αλλάζει την αγορά της ενέργειας, παρουσιάζοντας ένα νέο πρωτοποριακό προϊόν ρεύματος, το Protergia Picasso.

Για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά ενέργειας, οι καταναλωτές μπορούν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο του προϋπολογισμού τους, επιλέγοντας και πληρώνοντας το ίδιο ποσό στο λογαριασμό τους κάθε μήνα, για έναν ολόκληρο χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι πριν από έναν χρόνο η Protergia προχώρησε στη ριζική ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας και στρατηγικής, που στηρίζεται σε δύο βασικές αξίες: την πελατοκεντρικότητα και την καινοτομία. Το Protergia Picasso αποτελεί την έμπρακτη εφαρμογή αυτής της φιλοσοφίας, καθώς θα πρόκειται για μία νέα εμπειρία για την ενέργεια, βασισμένη στη σιγουριά και την ασφάλεια της Protergia.

Ο Γιάννης Καλαφατάς, Chief Executive Director, Energy της METLEN, ανέφερε τα εξής παρουσιάζοντας το Protergia Picasso: «Το Protergia Picasso αποτελεί ένα νέο, απολύτως καινοτόμο προϊόν με το οποίο κανένα άλλο από τα υφιστάμενα προϊόντα της Ελληνικής, αλλά καθόσον γνωρίζω και της Ευρωπαϊκής αγοράς, δεν μπορεί να συγκριθεί. Με το προϊόν αυτό, για πρώτη φορά στην ιστορία της αγοράς, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει το ποσό που θα πληρώνει το μήνα, σταθερό κάθε μήνα για ένα ολόκληρο χρόνο, καλύπτοντας το σύνολο των ενεργειακών του χρεώσεων. Για πρώτη φορά ο καταναλωτής θα αποφασίζει αλλά και θα γνωρίζει εξαρχής το αποτέλεσμα των αποφάσεων του».

  • Τι είναι το Protergia Picasso:

Το Protergia Picasso είναι ένα πρωτοποριακό πακέτο ενέργειας όπου επιλέγεις το πακέτο που ταιριάζει στις ανάγκες σου και πληρώνεις το ίδιο ποσό κάθε μήνα για ένα χρόνο. Το κάθε πακέτο διαμορφώνεται ανάλογα με την ετήσια κατανάλωση. Το προϊόν απευθύνεται σε οικιακούς και μικρούς επαγγελματικούς πελάτες (Ε1 και με ισχύ έως και 25kVA).

  • Πώς λειτουργεί:
  • Ο καταναλωτής βρίσκει το πακέτο που αντιστοιχεί στο προφίλ κατανάλωσής του (για τους οικιακούς πελάτες υπάρχουν 9 επιλογές και άλλες 9 για τους επαγγελματικούς πελάτες), καλύπτοντας κάθε προφίλ ετήσιας κατανάλωσης.
  • Κάθε μήνα επιλέγει και πληρώνει το ίδιο ποσό, που αντιστοιχεί στο πακέτο που έχει διαλέξει, χωρίς «εκπλήξεις» ή κρυφές χρεώσεις. Το πρόγραμμά καλύπτει όλες τις χρεώσεις ρεύματος (δεν περιλαμβάνονται τα κόστη τρίτων -Δήμοι & ΕΡΤ- τα οποία διαφέρουν ανά περιοχή).
  • Στο τέλος του 12μήνου θα γίνεται εκκαθάριση και είτε θα πιστώνεται η διαφορά είτε θα γίνεται ο αντίστοιχος χρηματικός διακανονισμός βάσει της πραγματικής κατανάλωσης.

Έτσι, μετά την εκκαθάριση στο τέλος του προγράμματος, ο καταναλωτής βγαίνει πάντα κερδισμένος καθώς:

  • Κατανάλωσε λιγότερο; Πιστώνεται τη διαφορά.
  • Κατανάλωσε περισσότερο; Αναλογικά χρεώνεται και έχει ευελιξία στον τρόπο πληρωμής με επιλογές διακανονισμού.

Ο Κωνσταντίνος Βούζας, Executive Director, M Energy Customer Solutions της METLEN, σημείωσε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του προϊόντος: «Πριν ένα χρόνο υποσχεθήκαμε ότι η ενέργεια αλλάζει… και γίνεται Protergia.  Εδώ και ένα χρόνο κάθε μέρα κάνουμε πράξη την πελατοκεντρικότητα, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες μας. Σήμερα με το Protergia Picasso, η σταθερότητα και η ασφάλεια στους πελάτες μας πάει στο επόμενο επίπεδο».

Το Protergia Picasso παρουσιάστηκε τη Δευτέρα 26 Μαΐου, σε ειδική εκδήλωση στην Αίγλη Ζαππείου, παρουσία δημοσιογράφων και σημαντικών εκπροσώπων της ελληνικής αγοράς ενέργειας.

Η Βίβιαν Μπουζάλη, Chief Corporate Affairs & Communication Officer της METLEN, κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στην πορεία της εταιρείας στην εγχώρια αγορά ενέργειας, τόνισε: «Είναι μεγάλη μας χαρά που είστε εδώ σήμερα, σε μια ξεχωριστή στιγμή για εμάς στη METLEN και, φυσικά, για την Protergia. Μια στιγμή που δεν είναι απλώς μια ακόμη παρουσίαση προϊόντος – αλλά μια τομή. Ένα επόμενο βήμα στο πώς αντιλαμβανόμαστε, διαχειριζόμαστε και ζούμε την ενέργεια. Με έξυπνες τεχνολογίες, καινοτόμα εργαλεία και ένα μοντέλο που δεν βλέπει τον πελάτη ως αριθμό αλλά ως συμμέτοχο, χτίζουμε μια νέα σχέση με την ενέργεια. Γιατί για εμάς, η ενέργεια δεν είναι προϊόν. Είναι σχέση. Είναι δέσμευση».

Η παρουσίαση του Picasso έρχεται σε μια περίοδο σταθερής ανόδου για την Protergia, η οποία έχει ήδη ξεπεράσει το 21% σε μερίδιο αγοράς και εξυπηρετεί περισσότερους από 600.000 πελάτες. Σε ένα περιβάλλον έντονου ανταγωνισμού και συνεχών μεταβολών, η Protergia ξεχωρίζει όχι μόνο για την τεχνογνωσία και την αξιοπιστία της, αλλά κυρίως για τη διαρκή επένδυση σε μια σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη.

Δείτε εδώ ερωταπαντήσεις για το Protergia Picasso

Διαβάστε ακόμη